Jak zareklamować własny warsztat samochodowy w Sieci?

    Jeśli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy, powinieneś starać się o jak największą ilość klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w tej części świata jest wysokim kosztem, toteż należy dużo zarabiać. No dobra, lecz już koniec z typowymi komunałami, przejdźmy do konkretów…

    Doskonała forma promocji naprawy samochodów to z pewnością konto na Facebooku. Fanpage warsztatu samochodowego to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli reklamować się praktycznie za darmo. Jeżeli będziemy umieszczali interesujące posty, oprócz tego będziemy szybko odpowiadali na pytania internautów, pewnie będziemy znani wśród okolicznych kierowców. Oprócz tego ci ludzie, którzy do tej pory raczej nie korzystali z naszych usług naprawczych, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą wiedzieć, że nie mają w tym momencie do czynienia z nieznanymi mechanikami. Być może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…

    Dużo może dać zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Wiadoma sprawa, że Google to na dzisiaj największa wyszukiwarka stron internetowych w większości krajów, również naturalnie w Polsce. AdWords sprawia, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez takich ludzi, którzy przynajmniej w czystej teorii poszukują dobrego mechanika. Naturalnie za każde kliknięcie należy płacić. Musimy zatem dbać o dobre konwersje!

    Jeżeli rozchodzi się o wyszukiwarki, z pewnością pozycjonowanie także jest czymś godnym uwagi. Zapewne oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są darmowe. Absolutnie nic nie płacimy. Jednak musimy pamiętać o tym, że usługa SEO – porządna usługa, nie jest tania.

Autor artykułu: Protape